leet, leethotel, leet hotel, leetws, leetnl, hotel leet, virtueel, wereld, virtuele wereld, social network, social netwerk, gratis, gratis spel, gratis virtuele wereld, gratis game, games, game, spelletjes, spellen, online spelletjes, gratis spelletjes, gratis online spelletjes, puzzel spelletjes, actie spelletjes, avontuur spelletjes, sport spelletjes, multiplayer spelletjes, community, virtuele community, avatar, chat, online, tiener, tieners, roleplaying, rp, doe mee, social, groepen, forums, veilig, speel, games, speel games, online, vrienden, chatten, online chatten, chat gratis, virtuele vrienden, zeldzaams, meubi, meubis, meubels, verzamelen, huisdieren, virtuele huisdieren, virtuele kamer, kamer inrichten, delen, badges, hangout, muziek, beroemdheid, VIP-visits, celebs, mmo, mmorpgs, massive multiplayer, habbo, habbo hotel, habbohotel, gratis habbo, gratis credits, habbo credits, habbo gratis credits, gratis vip, gratis diamanten, habbo retro, retro hotel, habbo retros, habbo namaak, habbo hotel namaak, habbo nederland, habbo belgië, nederlandse retro hotel, belgische retro hotel, habbohotel namaak, habbo html5, html5 game, html5, habbo flash, habboflash, flash, space, spacehotel, space hotel, dox, doxhotel, dox hotel, sunnieday, sunnie, vindretros, vind retros, nederlands retro hotel

Help Tool « Terug

Superwired Hulp

Op Leet hebben we speciale wired (super wired) die extra mogelijkheden biedt bovenop de functionaliteiten van de normale wired. Het is iets ingewikkelder, maar biedt wel de mogelijkheid om extra gave spelletjes te maken die niet te maken zijn met enkel de normale wired! Omdat deze super wired functioneert door bepaalde reacties of voorwaarden in de wired te typen, hebben we hier een overzicht van alle in te typen functionaliteiten, met daarbij een korte uitleg. Deze lijst was voorheen te bekijken door in het hotel ':help superwired' te typen. Omdat dat tijdelijk niet mogelijk is, is de lijst daarom nu in dit artikel te bekijken.

De Super Wired Effecten

Voorbeeld: transf:true
Voorbeeld: kickpower:5


Zonder een Leet & Met selectie:

randomteleport:(meubelnaam) Teleporteer en verspreid de geselecteerde meubels over de ingevoerde meubel

Zonder een Leet & Zonder selectie:

transf:(true/false) Activeer/Deactiveer de command :huisdier in de kamer

enable:(true/false) Activeer/Deactiveer de command :effect in de kamer

handitem:(true/false) Activeer/Deactiveer de command :drink in de kamer

pushmode:(true/false) Activeer/Deactiveer de command :duw in de kamer

pullmode:(true/false) Activeer/Deactiveer de command :trek in de kamer

fastwalk:(true/false) Activeer/Deactiveer de command :fastwalk in de kamer

sit:(true/false) Activeer/Deactiveer de mogelijkheid om te zitten in de kamer

lay:(true/false) Activeer/Deactiveer de mogelijkheid om te liggen in de kamer

respect:(true/false) Activeer/Deactiveer respect berichten voor iedereen in de kamer behalve de gever en ontvanger

walkthrough:(true/false) Activeer/Deactiveer de mogelijkheid om in elkaar te kunnen lopen

roommute:(true/false) Activeer/Deactiveer de mogelijkheid om te praten in de kamer

tileverificationwired:(true/false) Activeer/Deactiveer de tegel verificatie van "Meubi verplaatst naar locatie & staat" wired in de kamer

lock:(true/false) Open/Sluit de kamer met een bel

kickpower:(1 t/m 8) Verander de schietafstand van de bal

Met een Leet & Zonder selectie:

moonwalk:(true/false) Activeer/Deactiveer moonwalk bij de activerende Leet

nomute: Activeer de mogelijkheid voor de activerende Leet om weer te praten tijdens een kamer spreekverbod

addpoint:(aantal) Voegt in de highscore een aantal punten toe aan de activerende Leet

removepoint:(aantal) Verwijdert in de highscore een aantal punten van de activerende Leet

setpoint:(aantal) Zet in de highscore de gekozen punten toe voor de activerende Leet

De Super Wired Voorwaarden

Voorbeeld: hasroommute:
Voorbeeld: hasgender:M


Zonder een Leet:

teamredlimit:(aantal) Als het aantal spelers in het team gelijk is aan of kleiner is dan het gekozen aantal

teambluelimit:(aantal) Als het aantal spelers in het team gelijk is aan of kleiner is dan het gekozen aantal

teamyellowlimit:(aantal) Als het aantal spelers in het team gelijk is aan of kleiner is dan het gekozen aantal

teamgreenlimit:(aantal) Als het aantal spelers in het team gelijk is aan of kleiner is dan het gekozen aantal

noteamredlimit:(aantal) Als het aantal spelers in het team groter is dan het aantal dat is gedefinieerd

noteambluelimit:(aantal) Als het aantal spelers in het team groter is dan het aantal dat is gedefinieerd

noteamyellowlimit:(aantal) Als het aantal spelers in het team groter is dan het aantal dat is gedefinieerd

noteamgreenlimit:(aantal) Als het aantal spelers in het team groter is dan het aantal dat is gedefinieerd

teamredscore:(score) Als de teamscore gelijk is aan of groter is dan de gekozen score

teambluescore:(score) Als de teamscore gelijk is aan of groter is dan de gekozen score

teamyellowscore:(score) Als de teamscore gelijk is aan of groter is dan de gekozen score

teamgreenscore:(score) Als de teamscore gelijk is aan of groter is dan de gekozen score

noteamredscore:(score) Als de teamscore lager is dan de gekozen score

noteambluescore:(score) Als de teamscore lager is dan de gekozen score

noteamyellowscore:(score) Als de teamscore lager is dan de gekozen score

noteamgreenscore:(score) Als de teamscore lager is dan de gekozen score

hasroommute: Als er geen mogelijkheid is om te praten in de kamer

noroommute: Als er wel mogelijkheid is om te praten in de kamer


Met een Leet:

handitem:(id) Als de activerende Leet de gekozen handitem heeft

nohanditem:(id) Als de activerende Leet de gekozen handitem niet heeft

enable:(id) Als de activerende Leet de gekozen effect heeft

noenable:(id) Als de activerende Leet de gekozen effect niet heeft

hasteam: Als de activerende Leet deel uit maakt van een team

noteam: Als de activerende Leet geen deel uit maakt van een team

hasvip: Als de activerende Leet lid is van VIP

novip: Als de activerende Leet geen lid is van VIP

hasrights: Als de activerende Leet rechten heeft in de kamer

norights: Als de activerende Leet geen rechten heeft in de kamer

badge:(code) Als de activerende Leet de gekozen badge heeft

nobadge:(code) Als de activerende Leet de gekozen badge niet heeft

mission:(missie) Als de activerende Leet de gekozen missie heeft

nomission:(missie) Als de activerende Leet de gekozen missie niet heeft

wordmission:(woord) Als de activerende Leet deze gekozen woord in zijn missie heeft

nowordmission:(woord) Als de activerende Leet deze gekozen woord niet in zijn missie heeft

transform: Als de activerende Leet een huisdier is

notransform: Als de activerende Leet geen huisdier is

gender:(M of F) Als de activerende Leet een jongen of een meisje is

nogender:(M of F) Als de activerende Leet geen jongen of een meisje is

groupmember:(Groep ID) Als de activerende Leet lid is van de gekozen groep

nogroupmember:(Groep ID) Als de activerende Leet geen lid is van de gekozen groep

favouritegroup:(Groep ID) Als de activerende Leet de gekozen groep als favoriete groep heeft ingesteld

nofavouritegroup:(Groep ID) Als de activerende Leet de gekozen groep niet als favoriete groep heeft ingesteld

totalclassement: Als de activerende Leet in de totaal highscore staat

nototalclassement: Als de activerende Leet niet in de totaal highscore staat

dayclassement: Als de activerende Leet in de per dag highscore staat

nodayclassement: Als de activerende Leet niet in de per dag highscore staat

totalpointequal:(aantal) Als de totaal highscore punten van de activerende Leet gelijk is aan het gekozen aantal

totalpointless:(aantal) Als de totaal highscore punten van de activerende Leet lager is dan het gekozen aantal

totalpointgreater:(aantal) Als de totaal highscore punten van de activerende Leet hoger is dan het gekozen aantal

daypointequal:(aantal) Als de per dag highscore punten van de activerende Leet gelijk is aan het gekozen aantal

daypointless:(aantal) Als de per dag highscore punten van de activerende Leet lager is dan het gekozen aantal

daypointgreater:(aantal) Als de per dag highscore punten van de activerende Leet hoger is dan het gekozen aantal

around: Als de activerende Leet binnen 1 tegel afstand staat van de geselecteerde meubels in de actie wired

notaround: Als de activerende Leet niet binnen 1 tegel afstand staat van de geselecteerde meubels in de actie wired