leet, leethotel, leet hotel, leetws, leetnl, hotel leet, virtueel, wereld, virtuele wereld, social network, social netwerk, gratis, gratis spel, gratis virtuele wereld, gratis game, games, game, spelletjes, spellen, online spelletjes, gratis spelletjes, gratis online spelletjes, puzzel spelletjes, actie spelletjes, avontuur spelletjes, sport spelletjes, multiplayer spelletjes, community, virtuele community, avatar, chat, online, tiener, tieners, roleplaying, rp, doe mee, social, groepen, forums, veilig, speel, games, speel games, online, vrienden, chatten, online chatten, chat gratis, virtuele vrienden, zeldzaams, meubi, meubis, meubels, verzamelen, huisdieren, virtuele huisdieren, virtuele kamer, kamer inrichten, delen, badges, hangout, muziek, beroemdheid, VIP-visits, celebs, mmo, mmorpgs, massive multiplayer, habbo, habbo hotel, habbohotel, gratis habbo, gratis credits, habbo credits, habbo gratis credits, gratis vip, gratis diamanten, habbo retro, retro hotel, habbo retros, habbo namaak, habbo hotel namaak, habbo nederland, habbo belgië, nederlandse retro hotel, belgische retro hotel, habbohotel namaak, habbo html5, html5 game, html5, habbo flash, habboflash, flash, space, spacehotel, space hotel, dox, doxhotel, dox hotel, sunnieday, sunnie, vindretros, vind retros, nederlands retro hotel
Oude LTD´s Terugbrengen
3 maand geleden
Hey allemaal, 

Vaak hoor ik in kamers dat Leet Spelers de Oude LTD´s willen terugzien in de Catalogus. Zoals: Ballon Panda´s, Roze Draken, Snoep Teddy´s en alles wat we vroeger konden kopen, maar helaas is verdwenen. 

Niet eens een jaar geleden zat de Navigator vol met LTD Shops. Nu moet je hard zoeken naar een Shop of naar iemand die heeft wat jij zoekt. De meeste van ons sparen de LTD´s op nummer en kunnen het niet afmaken omdat het zo lastig is om het nog te vinden.

Er zijn natuurlijk ook veel nieuwe LTD´s bijgekomen, maar helaas worden die na een tijdje te duur voor de meeste en de oude LTD Shop was daar een goed alternatief voor. Er waren er veel in de shop, ze waren goedkoop, iedereen kon ze kopen. Nu moet je strijden om er één te kopen als het opent.

Wat vinden jullie? Zouden jullie het een goed idee vinden? Stuur gerust je antwoord in met of jij het graag ziet terug verschijnen.

Xx Rooms
RE: Oude LTD´s Terugbrengen
3 maand geleden
Alle oude accounts leeg halen.!
3 maand geleden
Dit is een strak plan ! Misschien is het ook iets om te de community zelf te laten kiezen wat voor LTDS er komen ( in mate van het mogelijke ) want volgens mijwas niet iedereen zo'n groot fan van de Steampunk LTDS. 

Emiel
3 maand geleden
VIP LTD SHOP MOET OOK OPEN !!
3 maand geleden
Ik sluit me hier volledig bij aan, ik zou het leuk vinden om alle oude LTD's terug te zien er zijn er teveel verdwenen helaas.

Groetjes Fei |