leet, leethotel, leet hotel, leetws, leetnl, hotel leet, virtueel, wereld, virtuele wereld, social network, social netwerk, gratis, gratis spel, gratis virtuele wereld, gratis game, games, game, spelletjes, spellen, online spelletjes, gratis spelletjes, gratis online spelletjes, puzzel spelletjes, actie spelletjes, avontuur spelletjes, sport spelletjes, multiplayer spelletjes, community, virtuele community, avatar, chat, online, tiener, tieners, roleplaying, rp, doe mee, social, groepen, forums, veilig, speel, games, speel games, online, vrienden, chatten, online chatten, chat gratis, virtuele vrienden, zeldzaams, meubi, meubis, meubels, verzamelen, huisdieren, virtuele huisdieren, virtuele kamer, kamer inrichten, delen, badges, hangout, muziek, beroemdheid, VIP-visits, celebs, mmo, mmorpgs, massive multiplayer, habbo, habbo hotel, habbohotel, gratis habbo, gratis credits, habbo credits, habbo gratis credits, gratis vip, gratis diamanten, habbo retro, retro hotel, habbo retros, habbo namaak, habbo hotel namaak, habbo nederland, habbo belgië, nederlandse retro hotel, belgische retro hotel, habbohotel namaak, habbo html5, html5 game, html5, habbo flash, habboflash, flash, space, spacehotel, space hotel, dox, doxhotel, dox hotel, sunnieday, sunnie, vindretros, vind retros, nederlands retro hotel
Room backgrounds
2 week geleden
Hoi!

Op verschillende retro's is het tegenwoordig mogelijk voor reguliere spelers om room backgrounds te verwerken in je kamers. Ikzelf ben een pixel artist en wil graag Harry Potter roleplay gerelateerde backgrounds importeren op Leet. Ik ben ervan op de hoogte dat alleen bouwteam leden deze rechten krijgen, maar via deze weg wil ik toch proberen te vragen voor een uitzondering.

Graag hoor ik wat de mogelijkheden zijn!
RE: Room backgrounds
2 week geleden
Hi parseltongue,

Die mogelijkheid is er tot op heden niet, ook niet voor de bouwteam leden! Alhoewel wij ze na overleg wel ontwerpen.
Het zou natuurlijk superleuk zijn maar dergelijke functies zijn exclusief voor events. Misschien is dat maar goed ook.

Mocht je overigens een mooie kamerachtergrond gepixelt  / ontwerpen hebben dan is het niet ondenkbaar dat deze als meubel wordt toegevoegd. Hier zijn natuurlijk wel eisen aan gesteld.

groet zZz