leet, leethotel, leet hotel, leetws, leetnl, hotel leet, virtueel, wereld, virtuele wereld, social network, social netwerk, gratis, gratis spel, gratis virtuele wereld, gratis game, games, game, spelletjes, spellen, online spelletjes, gratis spelletjes, gratis online spelletjes, puzzel spelletjes, actie spelletjes, avontuur spelletjes, sport spelletjes, multiplayer spelletjes, community, virtuele community, avatar, chat, online, tiener, tieners, roleplaying, rp, doe mee, social, groepen, forums, veilig, speel, games, speel games, online, vrienden, chatten, online chatten, chat gratis, virtuele vrienden, zeldzaams, meubi, meubis, meubels, verzamelen, huisdieren, virtuele huisdieren, virtuele kamer, kamer inrichten, delen, badges, hangout, muziek, beroemdheid, VIP-visits, celebs, mmo, mmorpgs, massive multiplayer, habbo, habbo hotel, habbohotel, gratis habbo, gratis credits, habbo credits, habbo gratis credits, gratis vip, gratis diamanten, habbo retro, retro hotel, habbo retros, habbo namaak, habbo hotel namaak, habbo nederland, habbo belgië, nederlandse retro hotel, belgische retro hotel, habbohotel namaak, habbo html5, html5 game, html5, habbo flash, habboflash, flash, space, spacehotel, space hotel, dox, doxhotel, dox hotel, sunnieday, sunnie, vindretros, vind retros, nederlands retro hotel
Kleine dingen die het Leet leven makkelijker zullen maken
3 maand geleden
Ik vroeg me af of de volgende dingen in Leet toegevoegd zouden kunnen worden:

* Een functie om Bots een bepaalde richting op te laten staan in kamers. Momenteel doe ik dat met Wired, maar dat is heel veel gedoe en het bugged ook vaak.

* Een Wired functie waarmee sfeerverlichters aangepast kunnen worden, bijvoorbeeld naar de 3 verschillende presets die je kan instellen, of op dezelfde manier hoe WIRED Reactie: Meubi verplaatst naar locatie en staat werkt.

* De mogelijkheid om de achtergronden van Badges weer onzichtbaar te maken. Er was tot op recentelijk een manier om dat te doen, maar dat was een bug die tegenwoordig gepatched is. Toch zijn we het erg gewend om onzichtbare achtergronden te kunnen toepassen, en zou het erg leuk zijn om dit als optie te hebben.

Bedankt!
Laatst bewerkt: 3 maand geleden
RE: Kleine dingen die het Leet leven makkelijker zullen maken
3 maand geleden
ah. Ik zie het al jij wilt de epileptische leets trollen met punt 2 
(leuke ideeën tho Smiley )
2 maand geleden
Bump

Dit lijkt me nog steeds erg handig om te hebben!

Alvast bedankt voor het kijken.
2 maand geleden
* De mogelijkheid om de achtergronden van Badges weer onzichtbaar te maken. Er was tot op recentelijk een manier om dat te doen, maar dat was een bug die tegenwoordig gepatched is. Toch zijn we het erg gewend om onzichtbare achtergronden te kunnen toepassen, en zou het erg leuk zijn om dit als optie te hebben.*

Hier is nu een optie voor gekomen dat je kan selecteren om geen achtergrond te hebben. Deze is er best al een tijdje.
2 maand geleden
Top! En de overige ideeën? Met name de sfeerverlichter optie lijkt me handig!