leet, leethotel, leet hotel, leetws, leetnl, hotel leet, virtueel, wereld, virtuele wereld, social network, social netwerk, gratis, gratis spel, gratis virtuele wereld, gratis game, games, game, spelletjes, spellen, online spelletjes, gratis spelletjes, gratis online spelletjes, puzzel spelletjes, actie spelletjes, avontuur spelletjes, sport spelletjes, multiplayer spelletjes, community, virtuele community, avatar, chat, online, tiener, tieners, roleplaying, rp, doe mee, social, groepen, forums, veilig, speel, games, speel games, online, vrienden, chatten, online chatten, chat gratis, virtuele vrienden, zeldzaams, meubi, meubis, meubels, verzamelen, huisdieren, virtuele huisdieren, virtuele kamer, kamer inrichten, delen, badges, hangout, muziek, beroemdheid, VIP-visits, celebs, mmo, mmorpgs, massive multiplayer, habbo, habbo hotel, habbohotel, gratis habbo, gratis credits, habbo credits, habbo gratis credits, gratis vip, gratis diamanten, habbo retro, retro hotel, habbo retros, habbo namaak, habbo hotel namaak, habbo nederland, habbo belgië, nederlandse retro hotel, belgische retro hotel, habbohotel namaak, habbo html5, html5 game, html5, habbo flash, habboflash, flash, space, spacehotel, space hotel, dox, doxhotel, dox hotel, sunnieday, sunnie, vindretros, vind retros, nederlands retro hotel
RE: Ruilen werkt niet
10 maand geleden
Beste SoloCast,

Bedankt voor je melding! Als het goed is moet de bug nu opgelost zijn. Is dat niet het geval? Dan kan je contact opnemen met mij.

Met vriendelijke groet,

Treat/Sweetheart
Moderator
6 dagen geleden
doet het alsnog niet
6 dagen geleden
Hey Benio, 

Heb je al eens geprobeerd :ruil te zeggen om te kijken of ruil aanstaat? 
Je kan ook eens kijken of ruil aanstaat in de kamer want als dit niet het geval is kan je inderdaad niet ruilen.
Als je dat allemaal hebt geprobeerd en het werkt nogsteeds niet zou ik het zeker melden via een ticket op Leet, deze kan je rechts boven in het hotel aanmaken door op de vuurtoren te klikken! 
Hopelijk heb ik jou een beetje vooruit geholpen! 

Groetjes
Renzo