leet, leethotel, leet hotel, leetws, leetnl, hotel leet, virtueel, wereld, virtuele wereld, social network, social netwerk, gratis, gratis spel, gratis virtuele wereld, gratis game, games, game, spelletjes, spellen, online spelletjes, gratis spelletjes, gratis online spelletjes, puzzel spelletjes, actie spelletjes, avontuur spelletjes, sport spelletjes, multiplayer spelletjes, community, virtuele community, avatar, chat, online, tiener, tieners, roleplaying, rp, doe mee, social, groepen, forums, veilig, speel, games, speel games, online, vrienden, chatten, online chatten, chat gratis, virtuele vrienden, zeldzaams, meubi, meubis, meubels, verzamelen, huisdieren, virtuele huisdieren, virtuele kamer, kamer inrichten, delen, badges, hangout, muziek, beroemdheid, VIP-visits, celebs, mmo, mmorpgs, massive multiplayer, habbo, habbo hotel, habbohotel, gratis habbo, gratis credits, habbo credits, habbo gratis credits, gratis vip, gratis diamanten, habbo retro, retro hotel, habbo retros, habbo namaak, habbo hotel namaak, habbo nederland, habbo belgië, nederlandse retro hotel, belgische retro hotel, habbohotel namaak, habbo html5, html5 game, html5, habbo flash, habboflash, flash, space, spacehotel, space hotel, dox, doxhotel, dox hotel, sunnieday, sunnie, vindretros, vind retros, nederlands retro hotel
Dieren kopen of oppakken gaat niet meer
2 week geleden
Als je een dier wil kopen en je op een bepaald dier klikt wordt het scherm waar normaal het dier staat grijs en kun je het dus niet kopen. Als je een dier wil oppakken in je eigen kamer gaat dit ook niet en boven de dieren staat ook niet meer dat je ze kan trainen of aaien,... er staat alleen een raar iets infostand.butten.test ofzoiets. Dieren in een kamer plaatsen kan wel nog. 
RE: Dieren kopen of oppakken gaat niet meer
2 week geleden
Hey Robinxs!
Bevind deze bugg zich op de beta? Ik ondervind er namelijk geen last van..
2 week geleden
Hey Robinxs!
Bevind deze bugg zich op de beta? Ik ondervind er namelijk geen last van..
Hallo, als ik leet in mn browser opendoe staat er Beta bij de sitenaam dus ik geloof van wel.
2 week geleden
Hoi Robin,

Zou je de leet client eens willen downloaden en kijken of het dan is opgelost?

Graag hoor ik van je.
2 week geleden
Hallo,

Bedankt voor het melden! Via de volledige versie (de app die je kunt downloaden) is het mogelijk om huisdieren te kopen. Het probleem met huisdieren oppakken hebben we opgelost en is vanaf nu ook mogelijk in de BETA. Een huisdier kopen is helaas nog niet mogelijk maar hier zijn we mee bezig en hopen dit zo spoedig mogelijk te lanceren.