leet, leethotel, leet hotel, leetws, leetnl, hotel leet, virtueel, wereld, virtuele wereld, social network, social netwerk, gratis, gratis spel, gratis virtuele wereld, gratis game, games, game, spelletjes, spellen, online spelletjes, gratis spelletjes, gratis online spelletjes, puzzel spelletjes, actie spelletjes, avontuur spelletjes, sport spelletjes, multiplayer spelletjes, community, virtuele community, avatar, chat, online, tiener, tieners, roleplaying, rp, doe mee, social, groepen, forums, veilig, speel, games, speel games, online, vrienden, chatten, online chatten, chat gratis, virtuele vrienden, zeldzaams, meubi, meubis, meubels, verzamelen, huisdieren, virtuele huisdieren, virtuele kamer, kamer inrichten, delen, badges, hangout, muziek, beroemdheid, VIP-visits, celebs, mmo, mmorpgs, massive multiplayer, habbo, habbo hotel, habbohotel, gratis habbo, gratis credits, habbo credits, habbo gratis credits, gratis vip, gratis diamanten, habbo retro, retro hotel, habbo retros, habbo namaak, habbo hotel namaak, habbo nederland, habbo belgië, nederlandse retro hotel, belgische retro hotel, habbohotel namaak, habbo html5, html5 game, html5, habbo flash, habboflash, flash, space, spacehotel, space hotel, dox, doxhotel, dox hotel, sunnieday, sunnie, vindretros, vind retros, nederlands retro hotel
Leet account moet kunnen worden verwijdert.
2 maand geleden
Hey, 
Ik heb een belangrijke veiligheid tip en vindt ook wel dat dit moeten worden toegepast wegens eigendom en veiligheid van de gebruiker.
Nou heb ik mezelf  5-4 jaar geleden hier geregistreerd onder meerdere accounts en zou ik graag me accounts willen laten verwijderen. En zelf keuze willen hebben of ik mijn account laat bestaan of niet. Dit heeft  zowel met persoonlijke dingen en eigendom  en veiligheid te maken. En dat ik het  heel erg zou waarderen als een gebruiker van jullie daar zelf keuze/rechten in gaat krijgen over het  niet meer bestaan van het account en email registratie. Welke reden iemand ook heeft.

Het is namelijk zo dat ik mijn account nu niet kan verwijderen en moderators ook hierin niks kunnen doen/mogen en kunnen betekenen.  Graag zou ik dat toch ooit willen doen en zelf over willen beslissen en hoop ik dat dit ook op ten duur word aangepast. Ik ook  denk ook dat meerdere mensen hier profijt van kunnen hebben wegens welke persoonlijke reden dan ook dat ze hun account willen verwijderen maar dat niet kunnen en hun email dan voor altijd geregistreerd staat en hier ook graag niet langer hun account op willen hebben. 

Ik vindt dit ook gewoon belangrijk dat gebruikers daar zelf zeggenschap of keuzes in mogen hebben omdat het hun email is en veiligheid. \
Ik hoop dat me tip/idee word doorgeven en snel van jullie te horen.

Groetjes,
Sousha
Laatst bewerkt: 2 maand geleden
RE: Leet account moet kunnen worden verwijdert.
2 maand geleden
Jaa hier ben ik het eigenlijk ook wel mee eens goeie!