leet, leethotel, leet hotel, leetws, leetnl, hotel leet, virtueel, wereld, virtuele wereld, social network, social netwerk, gratis, gratis spel, gratis virtuele wereld, gratis game, games, game, spelletjes, spellen, online spelletjes, gratis spelletjes, gratis online spelletjes, puzzel spelletjes, actie spelletjes, avontuur spelletjes, sport spelletjes, multiplayer spelletjes, community, virtuele community, avatar, chat, online, tiener, tieners, roleplaying, rp, doe mee, social, groepen, forums, veilig, speel, games, speel games, online, vrienden, chatten, online chatten, chat gratis, virtuele vrienden, zeldzaams, meubi, meubis, meubels, verzamelen, huisdieren, virtuele huisdieren, virtuele kamer, kamer inrichten, delen, badges, hangout, muziek, beroemdheid, VIP-visits, celebs, mmo, mmorpgs, massive multiplayer, habbo, habbo hotel, habbohotel, gratis habbo, gratis credits, habbo credits, habbo gratis credits, gratis vip, gratis diamanten, habbo retro, retro hotel, habbo retros, habbo namaak, habbo hotel namaak, habbo nederland, habbo belgië, nederlandse retro hotel, belgische retro hotel, habbohotel namaak, habbo html5, html5 game, html5, habbo flash, habboflash, flash, space, spacehotel, space hotel, dox, doxhotel, dox hotel, sunnieday, sunnie, vindretros, vind retros, nederlands retro hotel
Soliciteren
7 maand geleden
hoe kan ik soliciteren als staff?
RE: Soliciteren
7 maand geleden
hoe kan ik soliciteren als staff?
Hey Dissr, 
Als je op community klikt en dan vacatures vind je een sollicitatie voor eXpert! of https://www.leet.ws/jobs.
Ik hoop dat je het nu kan vinden Smiley  
Succes met solliciteren. 
Met vriendelijke groet, 
Bilal
3 week geleden
Hey hoi het hele Staff-team 
Ik vroeg me eigelijk al af waar ik de uitslag van me solicitatie kan vinden in heb al een stuk of 5 ingevuld, 
zou het leuk zijn om bij jullie team te kunnen  joinen 

Met vriendelijke Groet 
xbengelx
2 week geleden
Hey hoi het hele Staff-team 
Ik vroeg me eigelijk al af waar ik de uitslag van me solicitatie kan vinden in heb al een stuk of 5 ingevuld, 
zou het leuk zijn om bij jullie team te kunnen  joinen 

Met vriendelijke Groet 
xbengelx
Hoi xbengelx!

Een officiële uitslag is er niet. Zodra je verkozen bent, zal je benaderd worden door een Staff-lid. Smiley
Groetjes
Laatst bewerkt: 2 week geleden
1 week geleden
Hoelang duurt het voor je de uitslag krijgt van je staff-sollicitatie?