leet, leethotel, leet hotel, leetws, leetnl, hotel leet, virtueel, wereld, virtuele wereld, social network, social netwerk, gratis, gratis spel, gratis virtuele wereld, gratis game, games, game, spelletjes, spellen, online spelletjes, gratis spelletjes, gratis online spelletjes, puzzel spelletjes, actie spelletjes, avontuur spelletjes, sport spelletjes, multiplayer spelletjes, community, virtuele community, avatar, chat, online, tiener, tieners, roleplaying, rp, doe mee, social, groepen, forums, veilig, speel, games, speel games, online, vrienden, chatten, online chatten, chat gratis, virtuele vrienden, zeldzaams, meubi, meubis, meubels, verzamelen, huisdieren, virtuele huisdieren, virtuele kamer, kamer inrichten, delen, badges, hangout, muziek, beroemdheid, VIP-visits, celebs, mmo, mmorpgs, massive multiplayer, habbo, habbo hotel, habbohotel, gratis habbo, gratis credits, habbo credits, habbo gratis credits, gratis vip, gratis diamanten, habbo retro, retro hotel, habbo retros, habbo namaak, habbo hotel namaak, habbo nederland, habbo belgië, nederlandse retro hotel, belgische retro hotel, habbohotel namaak, habbo html5, html5 game, html5, habbo flash, habboflash, flash, space, spacehotel, space hotel, dox, doxhotel, dox hotel, sunnieday, sunnie, vindretros, vind retros, nederlands retro hotel
Let's make Leet great again.
2 week geleden
Beste lezer,

Iedereen is het ermee eens is dat Leet behoorlijk in drukte is gedaald, daarentegen is bijvoorbeeld een ander groot Nederlands hotel juist gegroeid.
Als Leetstaff nou eens dingen zoals disco, fansites en de bedrijvenwereld zou toestaan zou dit al een groot verschil hebben.
Ook mag het eco-systeem gefixed worden, bc is niks meer waard en dia heb je ook niks meer aan. 

Groet, 
RE: Let's make Leet great again.
2 week geleden
KVDW zou daarbovenop ook heel leuk zijn (ik zal dit tot in mijn graf promoten staff sorry).
Bedrijven zijn btw niet verboden en discord op zich ook niet.
Ik denk btw ook dat als je een leuke fansite hebt gemaakt en je staff inlicht, dit helemaal prima is. 
RE: Let's make Leet great again.
1 week geleden
KVDW zou daarbovenop ook heel leuk zijn (ik zal dit tot in mijn graf promoten staff sorry).
Bedrijven zijn btw niet verboden en discord op zich ook niet.
Ik denk btw ook dat als je een leuke fansite hebt gemaakt en je staff inlicht, dit helemaal prima is. 
Dag zZz,

Zo te blijken bent u niet volledig op de hoogte. Een bedrijf kan niet langer functioneren door Leet fora's te gebruiken. Sinds de komst van Beta is dit echter alleen maar achteruit gegaan. Daarbij zijn servers op Discord, gerelateerd aan Leet, verboden namens Staff. Indien je deelneemt/host bij een server zijn er consequenties eraan verbonden. Leet was zoveel beter toen Discord en panelen nog geen probleem waren, een tijdperk waarbij de bedrijven verantwoordelijk waren voor Leet's actieve populatie. Zie nu eens, het sterft met de dag enkel af.

Met vriendelijke groet,
Mycene