leet, leethotel, leet hotel, leetws, leetnl, hotel leet, virtueel, wereld, virtuele wereld, social network, social netwerk, gratis, gratis spel, gratis virtuele wereld, gratis game, games, game, spelletjes, spellen, online spelletjes, gratis spelletjes, gratis online spelletjes, puzzel spelletjes, actie spelletjes, avontuur spelletjes, sport spelletjes, multiplayer spelletjes, community, virtuele community, avatar, chat, online, tiener, tieners, roleplaying, rp, doe mee, social, groepen, forums, veilig, speel, games, speel games, online, vrienden, chatten, online chatten, chat gratis, virtuele vrienden, zeldzaams, meubi, meubis, meubels, verzamelen, huisdieren, virtuele huisdieren, virtuele kamer, kamer inrichten, delen, badges, hangout, muziek, beroemdheid, VIP-visits, celebs, mmo, mmorpgs, massive multiplayer, habbo, habbo hotel, habbohotel, gratis habbo, gratis credits, habbo credits, habbo gratis credits, gratis vip, gratis diamanten, habbo retro, retro hotel, habbo retros, habbo namaak, habbo hotel namaak, habbo nederland, habbo belgië, nederlandse retro hotel, belgische retro hotel, habbohotel namaak, habbo html5, html5 game, html5, habbo flash, habboflash, flash, space, spacehotel, space hotel, dox, doxhotel, dox hotel, sunnieday, sunnie, vindretros, vind retros, nederlands retro hotel
Eventteam
3 week geleden
Hey, ik had het idee om net zoals het bouwteam en het creatieteam een eventteam te startten. Ik merk dat er de laatste tijd (bijna) nooit meer events zijn wat ik persoonlijk en heel veel andere Leets jammer vinden. Dit team kan bestaan uit Leets die al in een ander team zitten. Of nieuwe Leets die voor de functie 'Hoster' kunnen solliciteren. Mijn idee was dan om bijvoorbeeld op 3 vaste dagen in de week te hosten (Bijvoorbeeld Dinsdag - Donderdag & Zondag). Zo kan je je beter vermaken op Leet hotel en komt er wat meer stuff in het spel.

Groetjes Milan Smiley
RE: Eventteam
3 week geleden
I like it
3 week geleden
Goed idee !
3 week geleden
Als ze dit idee gaan waarmaken.
Dan is Leet weer een heel stuk leuker
Laatst bewerkt: 3 week geleden