leet, leethotel, leet hotel, leetws, leetnl, hotel leet, virtueel, wereld, virtuele wereld, social network, social netwerk, gratis, gratis spel, gratis virtuele wereld, gratis game, games, game, spelletjes, spellen, online spelletjes, gratis spelletjes, gratis online spelletjes, puzzel spelletjes, actie spelletjes, avontuur spelletjes, sport spelletjes, multiplayer spelletjes, community, virtuele community, avatar, chat, online, tiener, tieners, roleplaying, rp, doe mee, social, groepen, forums, veilig, speel, games, speel games, online, vrienden, chatten, online chatten, chat gratis, virtuele vrienden, zeldzaams, meubi, meubis, meubels, verzamelen, huisdieren, virtuele huisdieren, virtuele kamer, kamer inrichten, delen, badges, hangout, muziek, beroemdheid, VIP-visits, celebs, mmo, mmorpgs, massive multiplayer, habbo, habbo hotel, habbohotel, gratis habbo, gratis credits, habbo credits, habbo gratis credits, gratis vip, gratis diamanten, habbo retro, retro hotel, habbo retros, habbo namaak, habbo hotel namaak, habbo nederland, habbo belgië, nederlandse retro hotel, belgische retro hotel, habbohotel namaak, habbo html5, html5 game, html5, habbo flash, habboflash, flash, space, spacehotel, space hotel, dox, doxhotel, dox hotel, sunnieday, sunnie, vindretros, vind retros, nederlands retro hotel
[MOVIE NIGHT]
1 week geleden
Movienight

Hey toppers! 
zoals je
al kan lezen organiseer ik een MovieNight. 
Op deze avond zullen we leuke films kijken op Leet in mijn kamer! 
Nu zal je zeker wel denken       huh, hoe ga je dat doen?   zal ik dat dan maar even uitleggen? 
Leet heeft een Command voor Vip leden in het hotel, dit geeft de mogelijkheid om een Youtube video te bekijken en hierdoor kan je ook films kijken in een kamer terwijl je Leet speelt! 

Om mee te doen hoef je bijna niets te doen, alles wat je moet doen is op 7/08 om 20:00 naar mijn kamer komen deze kamer zal MovieNight heten! Daar zal ik dan een paar films voorstellen en dan gaan we stemmen om te beslissen welke we gaan kijken. Weet wel, de command is zo gemaakt dat eens de video start en je gaat weg je deze niet meer ziet. Dus ben je niet stipt wanneer de film start in de kamer kan je deze niet kijken. 
Dan is er nog één ding dat je zeker moet doen! KOM OP DE BETA VERSIE! 
De Beta versie is de enige versie die de Youtube command doet werken, dus kom niet op de app! 

Heb jij een toffe film die je toevallig op Youtube kan kijken en is deze niet tegen de regels van Leet? 
Laat het weten in de reacties of benader mij op Leet!

Hopelijk tot dan. 

Film groetjes 
Renzo

Laatst bewerkt: 1 week geleden
RE: [MOVIE NIGHT]
1 week geleden
Woop woop! Ik ben er zeker bij, jij?c:
RE: [MOVIE NIGHT]
1 week geleden
Hey toppers!
Op dit moment werkt de beta command even niet! 
Hopelijk is dit opgelost tegen de dag van de movienight, anders verplaatsen we hem! 

Groetjes

renzo