leet, leethotel, leet hotel, leetws, leetnl, hotel leet, virtueel, wereld, virtuele wereld, social network, social netwerk, gratis, gratis spel, gratis virtuele wereld, gratis game, games, game, spelletjes, spellen, online spelletjes, gratis spelletjes, gratis online spelletjes, puzzel spelletjes, actie spelletjes, avontuur spelletjes, sport spelletjes, multiplayer spelletjes, community, virtuele community, avatar, chat, online, tiener, tieners, roleplaying, rp, doe mee, social, groepen, forums, veilig, speel, games, speel games, online, vrienden, chatten, online chatten, chat gratis, virtuele vrienden, zeldzaams, meubi, meubis, meubels, verzamelen, huisdieren, virtuele huisdieren, virtuele kamer, kamer inrichten, delen, badges, hangout, muziek, beroemdheid, VIP-visits, celebs, mmo, mmorpgs, massive multiplayer, habbo, habbo hotel, habbohotel, gratis habbo, gratis credits, habbo credits, habbo gratis credits, gratis vip, gratis diamanten, habbo retro, retro hotel, habbo retros, habbo namaak, habbo hotel namaak, habbo nederland, habbo belgië, nederlandse retro hotel, belgische retro hotel, habbohotel namaak, habbo html5, html5 game, html5, habbo flash, habboflash, flash, space, spacehotel, space hotel, dox, doxhotel, dox hotel, sunnieday, sunnie, vindretros, vind retros, nederlands retro hotel
Freeze Battle Wired/Fix Idee
1 week geleden
Ik maak dus een Freeze battle zodat mensen achiev kunnen halen en plezier hebben en misschien met hoop quest van kan maken als het mag.
Alleen ik loop vast door 1 probleem. "Game over-tegel" is het probleem. met wired kan je helaas niet * Team rood gaat af gaat naar die tegel, alle teams gaan naar het zelfde "Game over-tegel " 

Dus hierbij mijn Idee/Suggestie: Zouden er ook "4 Game over-tegel *teamkleur* komen"   Daarmee bedoel ik dus. Dat er 4 aparte "Game over-tegels " zijn voor elke team kleur.     

En waarom dit idee/suggestie: omdat ik helaas met wired niet kan regelen dat als je tijdens 2v2v2v2 teamgenoot afgaat en de andere overleeft en het spel wint dat de gene die afgegaan is back komt en met deze tegels zou dat wel een mogelijkheid kunnen zijn Smiley

Hoop hiermee genoeg ge informeert te kunnen hebben, zo niet hit me up op Leet als ik op dat moment Online ben.

Met vriendelijke Leet groet,

Fehmican